Περιοδικό Σχεδιασμού
Περιοδικό Σχεδιασμού
Κατοικία

Abstract House

Κατοικία Η κατοικία χρησιμοποιεί μια μοντέρνα αισθητική διατηρώντας παράλληλα μια κεντρική αυλή, η οποία προκαλεί την παραδοσιακή πρακτική του Κουβέιτ στην οικοδόμηση σπιτιών. Εδώ η κατοικία επιτρέπεται να αναγνωρίζει τόσο το παρελθόν όσο και το παρόν, χωρίς σύγκρουση. Το χαρακτηριστικό του νερού στα σκαλιά της κύριας πόρτας σαρώνει προς τα έξω, το δάπεδο από το δάπεδο μέχρι την οροφή βοηθά να διατηρήσει τους χώρους πιο ανοιχτούς, επιτρέποντας στους χρήστες να περνούν μεταξύ έξω και μέσα, παρελθόν και παρόν, χωρίς κόπο.

Καναπές

Shell

Καναπές Ο καναπές Shell εμφανίστηκε ως συνδυασμός περιγραμμάτων κοχυλιών και τάσεων μόδας στη μίμηση της τεχνολογίας εξωσκελετού και της τρισδιάστατης εκτύπωσης. Ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένας καναπές με αποτέλεσμα οπτική ψευδαίσθηση. Θα πρέπει να είναι τα ελαφριά και ευάερα έπιπλα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν τόσο στο σπίτι όσο και στο εξωτερικό. Για να επιτευχθεί η επίδραση της ελαφρότητας χρησιμοποιήθηκε ένας ιστός από νάιλον σχοινιά. Έτσι, η σκληρότητα του σφαγίου εξισορροπείται από την ύφανση και την απαλότητα των γραμμών σιλουέτας. Μια άκαμπτη βάση κάτω από τα γωνιακά τμήματα του καθίσματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πλαϊνά τραπέζια και μαλακά εναέρια καθίσματα και μαξιλάρια τελειώνουν τη σύνθεση.

Εστιατόριο

Chuans Kitchen II

Εστιατόριο Το Chuan's Kitchen II, το οποίο παίρνει τόσο το μαύρο πήλινο του Sichuan Yingjing όσο και τα υλικά εξόρυξης εδάφους από την κατασκευή του μετρό ως μέσο, είναι ένα πειραματικό εστιατόριο που βασίζεται στο σύγχρονο πείραμα της παραδοσιακής λαϊκής τέχνης. Σπάζοντας τα όρια των υλικών και εξερευνώντας τη σύγχρονη μορφή της παραδοσιακής λαϊκής τέχνης, το Infinity Mind εξήγαγε τα παρεμβύσματα που απορρίφθηκαν μετά τη διαδικασία πυροδότησης του μαύρου πήλινου είδους του Yingjing και τα χρησιμοποίησαν ως το κύριο στοιχείο διακόσμησης στο Chuan's Kitchen II.

Πολυθρόνα

Infinity

Πολυθρόνα Η κύρια έμφαση του σχεδιασμού πολυθρόνας Infinity γίνεται ακριβώς στην πλάτη του καθίσματος. Είναι η αναφορά του συμβόλου άπειρου - μια ανεστραμμένη εικόνα οκτώ. Είναι σαν να αλλάζει το σχήμα του κατά τη στροφή, να ορίζει τη δυναμική των γραμμών και να δημιουργεί ξανά το σύμβολο του απείρου σε διάφορα επίπεδα. Η πλάτη πλάτης τραβιέται μαζί με πολλές ελαστικές ταινίες που σχηματίζουν έναν εξωτερικό βρόχο, ο οποίος επιστρέφει επίσης στον συμβολισμό του άπειρου κυκλικού κύκλου ζωής και ισορροπίας. Μια πρόσθετη έμφαση δίνεται στα μοναδικά πόδια-ολισθήματα που στερεώνουν και υποστηρίζουν με ασφάλεια τα πλαϊνά μέρη της πολυθρόνας όπως κάνουν οι σφιγκτήρες.

Το Καφέ

Hunters Roots

Το Καφέ Ανταποκρινόμενη σε μια σύντομη για μια μοντέρνα, καθαρή αισθητική, δημιουργήθηκε ένα εσωτερικό εμπνευσμένο από ξύλινα κιβώτια φρούτων που χρησιμοποιούνται σε αφηρημένη μορφή. Τα κιβώτια γεμίζουν τους χώρους, δημιουργώντας μια συναρπαστική, σχεδόν σαν σπηλιά γλυπτική μορφή, αλλά μια που παράγεται από απλά και ίσια γεωμετρικά σχήματα. Το αποτέλεσμα είναι μια καθαρή και ελεγχόμενη χωρική εμπειρία. Ο έξυπνος σχεδιασμός μεγιστοποιεί επίσης τον περιορισμένο χώρο μετατρέποντας πρακτικά φωτιστικά σε διακοσμητικά χαρακτηριστικά. Τα φώτα, τα ντουλάπια και τα ράφια συμβάλλουν στη φιλοσοφία του σχεδιασμού και της γλυπτικής εικόνας.

Το Κρυστάλλινο Φως

Grain and Fire Portal

Το Κρυστάλλινο Φως Αποτελούμενο από ξύλο και κρύσταλλο χαλαζία, αυτό το οργανικό ελαφρύ γλυπτό χρησιμοποιεί ξύλο βιώσιμης προέλευσης από αποθεματικό από παλαιό ξύλο Teak. Ξεπερασμένο για δεκαετίες από τον ήλιο, τον άνεμο και τη βροχή, το ξύλο στη συνέχεια διαμορφώνεται στο χέρι, τρίβεται, καίγεται και τελειώνει σε ένα δοχείο για τη συγκράτηση φωτισμού LED και τη χρήση κρυστάλλων χαλαζία ως φυσικού διαχύτη. 100% φυσικοί αμετάβλητοι κρύσταλλοι χαλαζία χρησιμοποιούνται σε κάθε γλυπτό και είναι περίπου 280 εκατομμύρια χρόνια. Χρησιμοποιείται μια ποικιλία τεχνικών φινιρίσματος ξύλου, συμπεριλαμβανομένης της μεθόδου Shou Sugi Ban για χρήση φωτιάς για συντήρηση και χρωματική αντίθεση.